big exam come rolling ~

Assalammualaikum and Hello ! :D heee , errrgggg~ alhamdulillah :) kenyang jugak berbuka pose tadi ^^ seronok gilee cus berbuka ramai-2 :D mama ada anak 3 girl ! HAHA girl-2 tuhh membe gedik-gedok aku >< HAHAHA maklum lahh , dah biase lepak rumah aku then dgn mama dah mcm anak beranak pulak -.- jeles niehh weyh ! HAHAHA ! relax dulu saje jee testing :D gurau-2 sebelum menjelma EXAM -.- yang aku gerun , takut , excited and whatever . well , budak tak sedar diri lagi nieh jadinye -- tak rase diri aku hampir dengan peperangan dingin -.- mcm sejarah  pulak dahh . haihhh -- aku taktau nak buad cmne lagi -__- aku ada pikir jugak spm nieh , tapii entahlahh aku tak paham lahh -.- aku mcm anggap bende tuhh , bodohhh jee -- dengar membe-2 aku nieh , habes kene sound ! HAHA *im ! kau gile anggap spm mcm tuh?* gituu ayat diorang :D HAHAHA ! haihh , aku hanya mengeluh jee , rase cuak tuh ada jugak tapi , entah lahh ! grrr >< apapun , korang doakan aku yea ? agar aku buka mata buka hati supaya hadap buku balek -.- biarpun dalam saat genting :') now aku tgah usaha untuk touch the books ! byTheway , pose hampir nak tamat and muncul nye syawal :) ramai membeli belah cari baju raye , seronok lettuh kn -.- and aku raye 1 day only ! cause habes cuti raye aku  TRIAL EXAM , grrrr  -___- boleh tak tukar date tuh time bulan 11 ke ~ or terus Exam sebenar ke :) HAHAHA mcm aku anak PM jee -___- *maafkan sy* and aku sedih cause kalau bulan ramadhan berakhir , ahli kubur *islam* menangis weyh ! cause seksanye kembali :'( syes , aku tak dapat bayangan if keadaan aku dekat liang lahad cmne ? perit right ? Ya ALLAH , Engkau ringankan lahh seksaan-2 terhadap ahliMu :') so ,  nanti petang or malam aku update balek key baby-2 ku sayangg ◕◡◕ ILOVEYOU !