i cant~


Assalammualaikum and selamat pagi guys :) 
How are you today? cehh, speaking =P hehe. maklumlahh, trial nak dkar then kan ada paper bi create writing, so kene write sikit-2 bi nie :) testing :) hidup biar cuba :) act, tinggal harini je cuti :) esok dah start sekolah -__- bangun pagi jawabnya~ haihh, sabor jee.. tinggal bape bulan :) tak lame dah kn? lepastuh HOLIDAY FOREVAAA!. act, sometimes i feel jealous with him/her cause? *tutttt* :) but, i push out all :) i want you always love me :) i'm sorry if say like that. urmmm, perasaan sayang nie kadang-2 muncul if seseorang tuh rapat then layan mesra then caring, right? and now, aku felt mcm tuh -.- haihh, hati aku mudah cair if kalau org caring aku =\ aku jealous tgk kau dgn org lain -.- dah! aku tak tahu nak buad cmne lagi -.- Grrr, tapi lepas aku tgk balek, better aku anggap kau kawan je :) maybe itu lebih baik :) yeah lebih baik. aku cube elak perasaan sayang aku terhadap kau key? jangan risau :) kite kawan :D kawan kawan kawan! kadang kala, akau pikir knape harus aku lalui semua nie? kalau aku tahu perit maybe aku takkan feel buad kali kedua :') aku penad layan perasan dah. yeaa, kekadang dorg selalu ckp aku "keras kepala" sape tahan! aku sentap - diam - tunduk - cry. aku salah right? tapi bukan aku je perangai cmnie, girls lain same -.- cube pikir, pikir :) only one i want, caring me, just caring me! itu je aku nak. hurm -.- entahlahh, now aku biarkan semua. aku malas nak ambek tahu dah :) biarlahh aku hidup menumpang kasih sayang je :) yang lebih, biar datang sendiri dkat aku :) kecantikkan, kecomelan, keayuan itu semua hanya pinjaman :) cume aku kene jage dgn baik :) act, aku biase je :) tak sempurna :) tapi bersyukur :) and aku tak suke jugak kalau org suka aku just paras rupa :) bukan nak kata aku bangge but just nak bagitahu. kadang, aku nak lari semua nie. aku tak tahan dah. aku tak mampu nak tipu dah permainan dunia nie. sejujurnya, aku tak kuat dah even diluar nampak luar biase, dalam aku dah lemah :') aku cube bertahan hanya kerana orang yang aku sayang :) ubat segala kesakitan :) memang aku kadang selfish, snob, tapi hakikat aku menyayangi :') aku cube bagi yang terbaik agar boleh jadi terbaik :) kisah life aku penuh bad and good. but, aku takna share sgt cus aku tak tahu nak mula kn cmne -.- but, i wish i found good person can to be mylife foreva :) now, i'm waiting~