along time~

Assalammualaikum and good evening :) so, apa kabar? sihat? hope semua okay :) btw, dah lama tak update -.- dah berhabuk! so, now aku nak bersihkan habuk2 ni.. phukphuk! hurm, banyak story aku nak share tapi takut idea putus je -.- so aku slow2 ingat~ then write and blabla~ HAHA gini jadinya kalau dah lame tak sentuh keyboard lappy -.- hihi. btw, aku dah 2 week tak silap habis trial spm :) phew~ agak lega sikit tapi cuak! cause, takut failed! key aku tak suke bab tu -.- penat perah otak, hadap buku sampai butang mata O.O then FAILED di baginya -.- nampak permainan dia? hoho sungguh dasyat kn? time mase dah nyawa2 ikan baru nak open buku nak rak! HAHA style aku memey tak buang lah :D hehe problem? key, rase pelik, hairan, mcm diri ni salah -.- cause aku tgk membe2 aku nampak mcm regang -.- key aku tak paham kenape? aku cube biarkan sahaje sebab nanti aku tanye mesti akan fight :) so, aku takna mcm tu better zip mouth! rasa dah lega datang lahh semula :) kalau rase tak okay lagi, cube tenang kan diri :) rase tak okay jugak jumpa one by one if takna serabut. lebih elok jumpe dgn rase tak kurang senang dgn seseorang tu :) terase? jgn marah jgn apa, jumpe and discuss same2 :) be matured key darling :) hurm, crush? adek angkat? hehe new person dalm life aku :D peace (Y) sejak 3 month aku single and new person ni muncul :) haha agak happy sikit ;") hilang rasa duka lara :) cube nak lupekan semuanya :) so kene cari jalan untuk ubah diri right? hehe hidup aku kembali senyum :) senyum senyum and senyum! hehehehe key dah mereng -.- key, new person dalam life family aku, BABY :) key diri diabaikan -.- terase sudah jadi kakak even baby tu bukan adek sendiri -.- key, aku terase -- mama tak peduli sikit dah~ aku biarkan :) hurm memey sukar untuk terima jadi seorang "kakak" tapi kene cube :) maybe ini cara untuk aku lebih matang :) so, aku pun tak boleh banyak songeh :) aku pun dah besar, so kene pikir baik2 :) key mama thanksyou ajar farah jadi lebih matured dalam hidup farah skarang ni :) hurm, lagi satu bulan lebih nak habis sekolah :) rasa tak sabar nak out dari sekolah tu even terase rindu :') cehh! nanti aku datang balik jugak, ambek resutl kan :p hihi.. so, itu sje story :) hurm next time update lagi :) takecare kbye :)