lolyy storry

Assalammualaikum and good morning :) *dupp dupp dupp* hati berdegup2 cus spm makin menghampiri -.- seriously, aku takut :/ duhaii, aku tak sentuh buku pun -- why why why? knape aku cepat berubah! ya allah.. adakah ini dugaan Engkau berikan untuk menguji tahap keimanan dan kesabaran. Ya Allah, sedarkan lahh hambamu ini agar tidak merana di kemudian hari :( ku mohon ya allah :'( hurm jadi lemah cus banyak dugaan melanda.. aku cuba bertahan tahan and tahan ;'( even ia terlalu perit... next month tak pakai handphone :) key, maybe itu time untuk aku ganyah habis2  get ready for spm :) yeahh! aku mampu buat :) all people can do, i can do to ! :) yess! i can :) and aku harap doa korang untuk kejayaan aku :) doakan key? :) key, lepas spm aku tak sambung belajar :) tolong mama dulu. dah langsai semua, maybe aku sambung. so, itu bukan penghalang kn? :) apa nak buat kene pikir beribu kali :) bukan bertindak terus :) think that. diri semakin matang memikir kn hal2 ini even luar nampak mcm ribena :) takpe, luar nampak budak, dalam biar matang :) jangan luar nampak matang, dalam mcm budak -.- susah nanti nak solve problem :). just sharing apa yang aku nampak and ia berhasil :) jangan stalk i bajet good. no, is not my type :) still single :D HAHA rasa happy lahh, takda kecewa2 :) sejak muncul crush kite, wahh! happy joo :p HAHA org selalu perli aku. so? kesah pulak aku kn :) dia ada girlfie and dia just C R U S H aku jee pun. tak salahkn? grr ragam2 manusia tak bertempat -.- crush selalunya hensem, macho, taff kn? aku tak :D aku punye comel, mcm bear :D and dia pun aku dah gelar bear :D HAHA time terserempak dgn dia, mesti call BEAR! haha dia mesti pandang :) see? dah paham isyarat tuu :D HAHAHA . bagi org just biase jee, bagi aku dia paling comel yg aku jumpe dkat sekolah! :D hehe and adek agkt aku jugak :) alolorh dia comel jee, sebab? dia pendek! HAHA then buat muka hensem dia tu, etcececeh ;p gedik je nabeel :D HAHA!

A M I R - Crush <3

see? comel tak comel tak? HAHA takde sape boleh ambek dia kecuali girlfie dia :D ngee.


key stop cite pasal crush, frend and wtv and now, tadi mama ada bagi tahu something about LELAKI :) key, rase mcm bengkak telinge kalau cite pasal laki sebab aku kenal semua tak paham aku :( aku cube phm diorg tapi? hasilnye tinggalkn aku. tak sanggup layan karenah. nak girl cmne? semua girl same takdee yg tak same. hanya fahami hati itu cukup memadai :) aku malas nak cite2 pasal lame. biar jadi pengalaman buat aku :). hurm, mama pernah tanye "adek takde pakwe ke?" and aku jwb dgn bangganye "takde mama :) belum jumpe yg sesuai :)" mama senyum and mama ckp lah  "adek kalau cari, mama nak lelaki ada beriman and ada mase depan. bukan apa, mase depan bukan mama nak dia ada kete bmw, banglo, kaya, tak itu semua tak penting tapi dia tahu tanggungjwabnye :)" and aku senyum je :) so, nampak kemahuan seorang ibu? keinginan kebahagiaan anak2nye terjamin :) jadi, bukan aku memilih and sombong tapi aku kene cari yg tepat yg boleh jage aku sampai mati :) nanti takdelahh menyusahkan diri korng kn? kaum adam :) beringat, kaum hawa adalah paling berharga. tak jage dgn betul, jwablahh dkat akhirat :) so, kalau kaum adam bace pasal ni, jangan marah and terasa :) cube perbaiki diri and usaha untuk menjadi terbaik :) i just sharing bukan apa :) sy tahu, kaum adam kuat. tiada sifar mengalah dlm diri korang kn? so think that :)