Thats scared for me! and blebleble

Assalammualaikum and selamat petang :) btw PMR candit dah habis ! key happy lah korangkn? jangan pernah bermimpi untuk happy and free forever! masih ada lagi yg menanti kehadiran anda wahai budak2 -.- *jeles!* Hm cakap2 mengata perli org tak sedar pulak aku ni kn -.- 


see? nampak picture dkat atas tu? anda paham apa yg terkandung di paper itu? --' have 2 week spm ! grr thats scared for me -.- dah risau gementar tapi alahh buat relax :) nanti excited hilang sume subjek yg dah install dalam otak . key be relax cool and smile xD haha thats my atitude :) . Time trial no bad lah result aku :) syukur alhamdulillah and hopely result spm pun terbaik jugak aku dapat . Oleh kerana want get the best result, kene push out lahh aku dekat study :) tapiii hm aku yakin aku boleh :) berkat doa mama , kwn , guru , and aiman :) insyaallah . Btw tadi tweet dgn aiman :) key aku rinduu dia and tunggu dia tweet aku berjam2 -.- yeaa dia bgun lewat cus penat aku paham :)  tapi oleh kerane rindu nak mampus ! aku menggedik kejap dgn dia *merajuk xD haha . Dah mule risau dia xD siap mintak maaf ^^ alahhh sweet ;* hehe ., tapi aku rase aku terkasar dgn dia kot -.- hm aku dah pikir lain dahhhh -.- ya allah .. Aiman jangan berubah key kalau i terkasar . jangan yeaaaa ;'( hm today tak dapat tweet lame dgn dia cus aiman ada hal . key paham :) takpe next week ada lagi and pas exam , aku spent time dgn kau je xD hahaha ! Lu tunggu wa key xD hihi . key doakn untuk aku for spm :) hopely . see you next time bye. ILOVEYOU AIMAN :')