Ontheway to the end~




Assalammualaikum and hey ! xD ehem nampak pic dekat atas tu? hmm tu last sekolah, waaa! wa rinduuuuu >< hmm pasti rindui kau wahai sekolah Smk Putrajaya Presint14 (1) haihh time ambek result jelahh aku datang pastu takdaaa, alahaiiii~  ehem spm hampir nak ending and permulaan hidup semakin dekat :) key berdebar2 rasanya cus this first journey i must go ! key maybe bunyi nampak senang, yelahh keja2 then dapat duit then shopping and blehblehbleh! act tak macam tu sebenarnya, tanggungjawab makin besar berbanding sekolah ! sebab dekat sekolah just belajar and habis sekolah of course kena keja tapi yang bernasib baik tu dapat study balek . Hmm tapi aku lain cus tanggungjawab sudah menanti ~ aku perlu pikul and laksanakn :) *cehh ayat~` key takpe dengan berkat doa and semangat, insyaAllah aku mampu harungi :) key, 19 nov ni ada paper Agama , perdagangan , science and seni and last paper 29 nov ! jyeahh akhirnya tamat sudah xD . act belum study lagi cus nak rehat minda kejap xD haha! maklum lahh otak tak mampu fokus sangat nanti ke katil gayanya xD hahaha! hmm aku ni tak sabor nak date dgn aiman tau xD rindu tahap max ni >< hahaha! haih nasib boleh contact kalau tak mcm tenok lahh aku xp hehehe! key nak whatsap dengan aiman . bye2 !