untitleeee

Assalammualaikum and good morning ! . whatcha doing? sihat ? hm aku demam batuk selsema :( haihh takpe sakit ni kn nak hampus dosa ^^ Alhamdulillah~  hmm dah lame tak update blog kn? hmm selalu on kat hp je , on kat lappy malas pulak xP hehehe . Btw, esok exam and khamis then Freedom! Bhahahahaaha! suke sangat >< cause tak sentuh buku dah. tapi kalau abah aku suruh study balek, harapannye belum freedom lagi lahh :( hope jangan bagi duluuuu~ nak enjoy2 duluu xD weeppyyy! ehh, 1 dicember ni kan, kite nak pi Jom Heboh ! and pergi dengan pakwe ! kuikuikui tapi mama ikut sekali lahh~ takut2 nanti terserempak jiran kawan or saudara ke, takdelah diornag pikir lain ;) hmm . Haa! haritu kite meet aiman kat kawasan aku ni haa, nak sgt jumpe abek kau terus datang kat rumah aku ! xD Hahahaha. sanggup tu datanggg , alahh dekat kn , kalau jauh hmm mustahil nak datangg~ Act, i'm happy wih him :') sebab hari hari menggila dengan dia . atototo penat mulut ni asyik ketawe jee xD hehe . Dia funny lahh and sekepala dengan aku . Wahhh adakah ini dinamakn jodoh? Hopelyyyyyy xD kuikui . Cube touching and marah dia and dia tahu macam mane nak solve kn dia xD aww aww ! Hahaha atototo pandai kau ye bie ^^ "cubit pipi* . I'm so lucky get you bie :') you always make me happy :') i'm so appreciate :* Thankyou pendek ♥ . Haa! dia ada send pic xD etcehhhh comel jeee ^^ ngehngeh . 

woot woot! hey ♥

Key next time aku update. byebye I Love You