journey to happy

Assalammualaikum and selamat pagi :) hi hi hi *kenyit mate* hmm, harini isnin kn? ehh, kena pergi sekolah lah ! =O hahahaha! cuti sekolah lagi and me dah habis sekolahhhhhh , ngee :D .act, semalam aku fight dengan dia. maybe salah aku or pun dia but hmm biaselahh adab couple ofcus mesti ada fight . mustahil takde bukan? kawan pun boleh gaduh apatah lagi couple? haihh dugaan. nak 3 month ni, macam macam dugaan melande hidup aku. arggg! bile nak stop pun aku tak tahuuu. tapi takpe, aku dengan dia cube pertahankan nye ^^ see, malam tadi dia pujuk aku :D sweet doh . siap ckp "pleaseee honeyyyy *muka comel, melutut, bagi bunga, coklat, teddy bear*" aww ! kalau lahh betul betul kan bestttttt *tongkat daku, senyummm* Hahahaha! tersenyum senyum aku bace text dia , sampai terbawak tido? Hahahaha. thats funny okay :D haihh romantik jugak dia tu. opss!, dia tahu aku cakap romantik habis kembang kempis =p Hahaha! see, aku update blog ni tersenyum senyum . alahaii~ aku nak selamanye dengan dia, hopely~ :') Ya Allah . tak sangke aku dapar bf camni . ingat dia funny kidding tuu jee but romantik too ? ohmyyy thats lucky for me :D woot woot , i'm so grateful got you babe :') so appreciate ♥ hope dia tak penatlah layan karenah aku macam budak ni ^^ heee. bie, never giev up key? i love youuu *suare comel* ᵔᴥᵔ . key, nak mandi dulu, breakfast :D then wish morning for him . byebye .