new , love and wth

Assalammualaikum and selamat pagi xD woot woot, pagi pagi dah hadap lappy dengan tak gosok gigi , berbau harum semerbak kasturi ^^ Hikhok ! Act , aku upgared blog ni. kesian , dah lame aku tak "basuh" dia ^^ and now , dapat online free , apa lagi kasi bantai habis habis lahhh xD Hahahaha . baik sungguh jiran aku ni ^^ terima kasih makcik xD . nak story pasal both of we , tapi tak tahu nak mula dari mane . hmm bantai jelah aku cerita yea ? hihihihi. aku happy dengan dia even sometime fight :) tapi dapat solve kan :) syukurlah kan :) dia cube paham perangai aku and aku pun cube paham dia jugak . lagi bape minggu je dia nak balek kolej and of course tak contact dia sangat :) takpe aku pahammm ^^ dia study lagi and aku tak pasti lagi . so kena paham tu ;) . haihh time nak 3 month macam macam masalah datang -.-' pening kepale aku. kerana sayang punya nak mampus , aku tempuh jugak ! and dia pun aku tengok cube nak pertahankan.  wahh, thats awesome key ^^ and me thankful cause get like you. never give up :D woot woot . stop cerita bab dia and ni bab exboyfriend -.- aku tergelak jee apa yang dia buat sekarang xD HAHAHA! cukup kelaka kau wey . mamat ni add aku kat fb kononnye nak show dia take picture dgn gf dia sampai take picture together gether *menyampah* then kau buat Dp and kau add aku ? wahh boy cukup berani nampak ? al maklum lahh gangster kn *pandang serong* ehh der , pikir aku menyesal , menangis , meraung kau buat macam tu ? hello , aku dapat lebih baik dari kau jantan -.- tolong jangan drama sangat lahh . please jage relationship kau dengan dia . takat nak couple kau nak balas dendam , ehh better jangan hidup wey -.- aku tahu kau dapat apa yang kau nak selama ni , dah dapat diam bukan nak berlagak show depan aku . alahh pikir aku tak boleh macam kau ? hm kau silap orang wey -.- silap orang . tapi aku buat pun apa aku dapat ? haihh tolong lah matured lah bang oi , tolonggg . dah lah sakit dengan kau then macam ni ? oh hoi macam sakai doh -.- nasib benda lepas , belum lepas . aku tak tahuu laaa -.- haihh takpela, kau buat lah apa kau nak buat . aku tak kesah , aku tak jatuh pun , tak regret langsung , never ! tolong jangan jadi manusia yang akal letak tapak kaki . pandai kn ? buat cara pandai . jangan pandai jadi bodoh ye bang :) . take a note bae *kiss setepek*