☛ 12.12.12 ☚

Assalammualaikum and selamat pagi guys :) sehat ? dah breakfast and mandi ? if sume dah bagus lahh , aku ni je belum lagi xD Hakhakhak ! Key , semalam hang dengan mama cus nak kan keje untuk aku :) hmm keje yang aku tell mama aku , mama tak suke :') *cedih* key takpe benda lame tak payah ungkit . so , kami keliling cari keje . cari cari cari then jumpe satu kedai ni :D tanye bos then bos tu blehblehbleh dengan mama aku . pastu tetibe dia cakap "Ha, bila mau keja?" and dengan rasa bangge aku dengan met "Esok uncle!" then uncle tu cakap ye ! wooo aku terkejut >< terus dah terima xD kuikui. happynyeeee ^^ alhamdulillah , akhirnye dapat jugak keje :') dah seminggu keliling cari then dengan mama jugak dapat keje :) mama thankyouuu *kiss setepek!* so, date for today ( 12.12.12 ) cantik bukan date ni :) mesti ramai yang nak hendak memulakan new life dengan tarikh tu terutama sekali , couple , tunang , marry :) key paling famous couple lahh :) hehe . memang best but bagi aku tarikh aku takde mengena dengan couple , marrry and wtv but date tu tarikh aku mula keje ! xD Arrgg tak sangke aku keje time date yangg sempurna ni *muka comel* rasa happy cus akhirnye aku keje xD so , ni permulaan hidup berdikari :) cari duit sendiri :) tapi kena pergi jugak if tak nanti camne nak teruskan hidup , takkan terus bergantung dengan parents kan ? hmm , nanti aku makin busy lahh and jarang contact aiman :c alahaiii , bie sorry if i tak layan sangat youuu . but i try take time for you bie :') jangan risau , i always ingat youuu ♥  so, ni lah story pasal semalam :) 5 hari berturut turut aku keluar semata mata cari keje :) and finaly dapat jugak :) act , susah jugak cari keje ni kan ? betul cakap orang , keje lebih susah daripada study :) tapi takpe , tu memang dah harus aku jalankan , tanggungjawab :) so aku kena tempuh jugak even perit mane pun. takpae Allah sentiasa disisi aku :') selagi aku ingat padaNya selagi tu aku dapat tempuh :) Ya Allah kau kuatkan iman , ketabahan , kesabaran untuk menghadapi dugaan yang tidak tahu bila akan datanggg , aminnn :) so , hope sume okay and keje pun okeng ! ceycey *gedik* pray for me key :') take care guys , nanti takde masa nak update update blog dah *cedih* i will miss you blogger and i love youuuu . waalaikummusalam .