Tomorrow is last day !

Assalammualaikum and selamat pagi :) dah breakfast ? *uhp uhp uhp* bau apa ni ? ehh korang belum mandi yea ? pergi mandi dulu lahh bau sampai lappy aku -.- kahkahkahkah xD acah acah gurau pagi jeee , jangan marah yeee *muka comel* . key semalam start kerja . kerja kat shopping mall ( warta) jual jual brooch. datang punya awal dalam pkul 9 hampir nak 9.30 . turun kete cepat cepat masuk mall takut bos datang . right , sampai sampai kedai tutup -.- bos tak datang lagi rupenyeee . so tunggu tunggu punye tunggu 9.45 bos datang . cey ! cakap 9.30 dah datang ni lebih masa -.- key aku dengan met cadang esok datang lambat *balas balek* . key kami kenal kenal and name bos tu akak mary :) ehh cantik namenye macam tuannye ;) baik pulakkkk . right , dia tunjuk cara bukak kedai , kemas kemas barang , bagitahu barape harga setiap barang. kami besarkan mata tengok macam mane nak buat sume tu *tengok then lupe* tengok agak susah  tapi sekali cube mencube , wahh ! senang je kott xD *byk kali tye harga, senang apa --* sume setel , aku met jage lah kedai tuu :) tunggu tunggu *mcm tenok dah* customer pun datang . layan lahh karenah diorang~ haihh tu pegang yang lain nak then letak balek . rasa nak cepuk dengan selipar -.- key pagi okay jee sampai tengahari , hmmm sume lembik macam roti canai -.- ponat woi ! arggg sakit sakit dah kaki aku -.- sebab sume ni cus asyik berdiri . asal duduk bos kate bangun and text call tak boleh . key aku paham lah if ada customer aku layan lahh ni ada ke takde ke tak boleh tengok hp . ingat ni sekolah apa -.-  gileee keje sebulan macam ni, aku bawak kaki bukan kaki bawak aku -.- grr grr grr . kami dah fedup ! gile fedup ! tak tahan weyy , sampai malam pulak -.- ohh tidak ! =O then kiri kanan pekerjanya indon ( madura ) dok mengata kami . mane aku tahu ? cara dia . heyy pompuan pikir kau bagus sangat nak bash2 kami ? cucuk hidung kang -.- . rest pun is customer takde , if ada tak makan lah . arggg susah gak keje yea ? hmm patut mama kate sekolah lebih elok daripada keje :( mamaaa :'( sorry tak dengar nasihat mama , nyesal nyesal nyesal ! >< takpe hidup dengan keje memang dah lumrah , nak takna kena buat jugak :) *lap air mata* key sambung balek , ada time free , kitaorang makan lahh , kunyah cepat cepat then sambung balek keje . sampai malam buat gitu -.- sebulan kat situ kurus macam lidi dah -.- grr . jadi penat cause customer takde ! arggg rase nak tarik je sape yang lalu lalang kat situ suruh beli -.- time customer ada penat hilang tau *weird* then tepat pukul 9.45 tutup kedai . fuhh lega lega *lompat lompat* balek nak report kat mama :( story dengan mama , mama gelak terbahak bahak dengar cite kami xD sampai merah muka mama , hahahaha ! then mama tengok kami kesian jee , mama suruh stop keje tu . cari keje lain . hmm mama thanks faham adek :') malam mama sapu bam , lega sikit then pagi bangun kaki kejang ! arggg sakittt :'( tak tahan woo . hmm mama rasa badan aku panas , terus ayah mama tak bagi keje dah . hmm so niat nak beli something tak tercapai :( . so , of that kesah first day aku keje . so tomorrow is last day , never work again at shopping mall . perittt ! better keje lain . so thats all . kbye *kenyit mate*