hmm :c

Assalammualaikum dan selamat pagi :) dah breakfast ? mandi ? sume dah bgauslah cause aku sume belum xD hahaha ! hmm setiap perhubungan , takkan pernah lari dari masalah gaduh . key aku pahammm and dah masak sume tu . tapi sampai bile nak paham perasaan orang ? perasaan aku ? campak tepi ke ? macam tu takyah hidup -.- senang senang nak buat macam tu . matang tak matang kena gak jage . cube matang , matanggggg . hmm entahlah aku tak paham langsung *apa yg tak paham?* kenal kenal banyak laki sume , hmm nak cakap same , lain name lain bapak . haihh entahlahh *garu kepale* nasib aku dah kebal sume , kalau tak hmm alamatnye good bye lah~ setiap apa aku buat sume tak betul , stress lah tu lah ni lah . aik ? nak camne lagi ? name gurau , merajuk takkan nak be serious je ? hmm tak seronok lah . hmm biarlah malas nak fikir balek . fikir buat susah hati je . better aku hadap TL . dalam berape hari nak masuk 3 month dengan dia . key macam macam masalah timbul . sometime , aku weird dengan dia -.- why ? dia sekarang sukar ajak gurau manje and dia mula kate something yang aku agak takut , mesti ingat kes yang lame . key farah jangan ingat -.- *tarik nafas, hembus*   knape macam tu ? hm hm entah lahh , maybe dah malas nak layan kot . takpelah tak kesah pun :) asal dia happy dah . malas nak cakap lebih nanti fight and aku sayang dia :') takna dia rasa fedup dengan aku . takpelah , blog je aku tempat luah :') alah nanti jadi normal balek lettu , semalam mungkin penat ke apa ke . tu kate stress . :) sorry if i tak tahu situasi you macam mane :) key tu je nak bagitahu . kbye