First day

Assalammualaikum dan selamat pagi :) dah breakfast ? mandi ? key sume setel bagus . aku ? hahaha macam biase sume belum xD *goyang bontot* . key , semalam keluar dengan mama cus nak pergi interview , kat billion pulak tu . right , naik kete , jalan jalan and jalannn dah sampai then cari kedai dia . cari punye cari kedai kat luar . masuk dalam discuss discuss then "esok awk boleh keje" whoa ! mimpi apa ? belum pape jee dah terus keje ? woot serammm -.- so ,  today first day keje :) keje mane ? kat billion bahagian jual jual ubat tuuu :) hehe tak sangke pulak dapat keje jauh dari rumah aku :) woot woot . cabaran kn , takpelah sekali sekala kena jauh gak xD and harap aku bertahan lah keje situ , penat asyik berhenti jeeeee *cedih* hmm harap kekal lahh even 3 month je takpun 2 ke kn kn xD hehe . Hm sambung write macam mane aku keje . malas nak buat post baru , cite semalam pendek je so aku sambung key ? :) em first day bos sampai dulu baru aku , arggg ! buat hal dahhh :c so say sorry je kat bos . takpe first day jangan day ber day day :D hehe . ada kakak sorang ni name dia kak yana . tengok macam tak mesra alam but sekali kenal ayoo buat cool je dengan dia . cume aku je cover sikit sebab hormat lah :) dia bagitahu aku apa perlu buat , aku mop , sapu , lap lap :) kemas kemas haa tu jelahh . ada customer baru layan takde layan phone . see ? senang relax je keje aku . tak sia sia aku keje situ . tak sakit sakit badan :) alhamdulillah dapat gak keje sesuai dengan diri aku ni :) semalam tak ramai customer so dok buat keje yg di suruh jelah . haih agak bosan tapi takpelah relax je , gaji masyukkk :D hehehe rugilah aku if berhenti . hope lame lah kat situ . tak tension :) and aku jarang contact aiman cause yelahh kejap kejap ada keje and dengar cerita diorang . bie im sorrry :'c . so  tulah jelah first day keje aku . harini macam biase lah . ada story menarik aku update key?  pray for me ^^ take care and bie , i love you . kbye