4 Jan is over

Assalammualaikum and selamat petang . hey you all , have along i not update right? Hm busy dengan keje :( sorry key . btw nampak title i tulis? we break off and im free now . yeahh maybe ada hikmah semua ni , mama pun cakap , tabahkan hati . mane tahu dapat yang lebih baik dari dia :') agak terkilan lah cause hampir 4 month break , break break break ! Benci tau takkk ;( . hmm takpelah lumrah . nantintakna coupke *ceyy* sape nakmaku , terusa minang je . couple asyik break jee sakit jiwa aku . hmm pape oun aku tetap sedih :( tapi takpe aku cube lupekan hope dia happy lah and aku teruskan life aku . haihh tgah tgah write ni menangis *lap air mata* sukar nak terima semua ni , aku sayang dia wey ! Sayang nak mampus ! Tapi takpelahh benda dah jadi and dia pun dah life dia . masing masing bawa diri . hope lepas ni aku tak heartbroken camni lagi. aku cari mood happy for lupekan semua ni . last word for ex , i'll miss all everything what we do together. i love you bie :') . so, bagi yang sedang hangat in love , take care your bf and gf . dont hurt his/him . think before want talk and patiend in relationship . good luck , byebye