new life

Assalammualaikum and selamat malam :D as a long time tak update blog . berhabuk dahh :D sorry guys, takde mase nak update blog ni skrg je ada time free. act dah lame tak update blog payah nak cite ): kesian kannn ): hmm takpelah aku try cite gak ! hihi btw aku keje dah nak 2 month , sume okay bos pun the best ! even sometime annoying but normal lettu kan (: dalam dalam keje ni aku Fall in Love pulakkk :D wkwkwkwk biaselahh cinta dulu mati now berputik kembali *winkwink* hihi dia big dia panda and Mr.Hulk :D sayang kot aku kat dia (': dia macam ex aku duluuu. Hihi dia suke perli kenakan aku buat aku nangis marah and etc. But apa semua dia buat aku sabar and terus layan perangai gile dia :D wkwkwkwk! Bie jangan marah haaa cakap jee ^^ hihih but papepun aku sayang dia (': if dia pergi hm nasib sedih pedih kecewa parah retak luka berderai lahh hatikuuuuu~ hihih . so tu je nak story . take care kbye :*