hurt love tired feel batter

Assalammualaikum and selamat tengahari . hmm pengalaman in love penuh perit . sedih sakit duka semua aku dah rasa . tersiksa jiwa aku , aku tak kuat dah.. aku rasa nak lari jauh jauh jauh  dari semua ni. tapi lari dari masalah semua takkan selesai . jadi aku tempuh juga even sakit nye , orang lain maybe takkan hidup lame. ini semua sebab sayang! Sayang sayang sayang buat aku hilang arah tuju. aku tak tahu salah sape. nak salah yg lain maybe aku ada salah jugak . hmm entahlah mungkin allah nak uji kesabaran aku , allah sayang aku sebab tu bagi dugaan seperti ini. aku terima semua aku redha aku pasrah even aku cuba daya upaya but still dengan keputusan dgn hati dia ikut, aku terima. yee memang salah kau kau .tapi ? Dah kate sayang , aku yg pertama dan ingin melihat kebahagiaan itu. hm sifat dendam sakit hati mula muncul namun allah maha besar and aku sedar aku lupakan semuanya kerana aku sayang. biarlah orang buat taik pijak aku janji bahagiaa tu kau rasa. hm mungkin kau dah jumpe yg terbaik tu kau cube pertahankan. aku still sayang kau ): tapi semua terlambat. better aku lupakan semua ni . hm happy kau aku dah nampak. now, aku tengah berusaha cuba happy kan diri dengan insan cuba buat aku senyum. ramai cakap, "lek lah im, kau petik sekali , sepuluh mai kat kau" tapi aku tak camtu. aku cakap je lebih but? Hm hanya orang memahami aku tahu aku camne. aku takna cakap lebih lebih . biarlah yg lain aku pendam. aku update ni just nak cakap aku happy dapat kenal dia even dia dah berjaya hancurkan jatuhkan aku . ex kau terbaik and kau ? Hm (: Take care.